Op de pagina Mijn bestanden vindt u alle bestanden die wij met u delen, zoals projectdocumenten, rapporten en andere relevante bestanden. U kunt hier ook zelf bestanden toevoegen die nodig zijn voor de werkzaamheden die wij voor u uitvoeren.
Bestanden bekijken #
Op de overzichtspagina ziet u direct een overzicht van alle bestanden en eventuele mappen. Klik op een map om de bestanden in de desbetreffende map te bekijken.

Bestand toevoegen #
Klik op het plusicoon rechtsonder en selecteer de optie Bestanden. Bestanden worden automatisch toegevoegd in de map die op dat moment zichtbaar is.

Bestand downloaden #
Klik op de 3 verticale puntjes onderaan het bestand welke u wilt downloaden, en kies vervolgens voor de optie Download.

Bestand verwijderen #
Klik op de 3 verticale puntjes onderaan het bestand welke u wilt verwijderen, en kies vervolgens voor de optie Verwijderen.

Bestand delen #
Klik op de 3 verticale puntjes onderaan het bestand welke u wilt delen, en kies vervolgens voor de optie Delen. U krijgt een unieke link te zien die u kunt delen met bijvoorbeeld collega’s.

Map toevoegen #
Klik op het plusicoon rechtsonder en selecteer de optie Mappen. De nieuwe map wordt automatisch toegevoegd aan de map die op dat moment zichtbaar is.

Map verwijderen #
Klik op de 3 verticale puntjes onderaan de map welke u wilt verwijderen, en kies vervolgens voor de optie Verwijderen.

Map delen #
Klik op de 3 verticale puntjes onderaan de map welke u wilt delen, en kies vervolgens voor de optie Delen. U krijgt een unieke link te zien die u kunt delen met bijvoorbeeld collega’s.
