Contactpersonen zijn personen die u zelf heeft aangewezen om namens u contact op te nemen met ons. Zij mogen vragen stellen over de diensten die u bij ons afneemt en kunnen serviceverzoeken indienen per e-mail.
Contactpersonen kunnen geen wijzigingen doorvoeren die kosten met zich meebrengen en hebben geen directe toegang tot het Servicecentrum. Hun rol is bedoeld om de communicatie te vergemakkelijken, bijvoorbeeld wanneer u wilt dat een collega of medewerker bepaalde vragen of meldingen voor u afhandelt.
Via Mijn account kunt u eenvoudig zelf uw contactpersonen beheren, wanneer het u uitkomt.
Direct zelf regelen #
Ga direct naar Mijn contactpersonen 👉
Via Mijn account #
Via Mijn account kunt u ook stap voor stap uw gegevens wijzigen:
- Ga naar het Mijn account
- Vul het e-mailadres in waarmee u bij ons bekend bent
- U ontvangt per e-mail een eenmalige inloglink
- Ga in het hoofdmenu naar Mijn account
- Klik vervolgens op Mijn gegevens
- U ziet een overzicht van uw huidige relatiegegevens
- Klik onderaan op de knop Mijn contactpersonen