Mijn account is helemaal vernieuwd

We zijn trots om u te laten weten dat ons Servicecentrum en Mijn account volledig vernieuwd zijn. Deze digitale omgeving is speciaal ontworpen om de samenwerking met onze relaties en opdrachtgevers nóg soepeler en efficiënter te laten verlopen.
Een centrale plek voor alles
In de vernieuwde omgeving vindt u alles wat u nodig heeft overzichtelijk bij elkaar. Zo kunt u:
-
Facturen en offertes inzien
-
Urenregistraties en gewerkte uren bekijken
-
Gemaakte afspraken terugvinden
-
Projectbestanden raadplegen
-
Uw gegevens en contactpersonen beheren
-
Een overzicht bekijken van afgenomen diensten
-
Met een paar muisklikken een nieuwe bestelling plaatsen
-
Een serviceverzoek aanmaken voor (technische) ondersteuning
-
Deelnemen aan een meeting in onze virtuele vergaderruimte
-
Eenvoudig zelf 24/7 een afspraak plannen in onze online agenda
-
Software voor hulp op afstand downloaden
Eenvoudig uw contactpersonen beheren
Een belangrijk onderdeel van deze vernieuwing is de mogelijkheid om zelf contactpersonen aan te maken en te beheren. Dat doen we niet zomaar: voorheen ontvingen we regelmatig verzoeken van bijvoorbeeld webdesigners of andere externe partijen om informatie over de afgenomen diensten van een wederzijdse relatie. Hoewel deze verzoeken vaak goed bedoeld waren, konden en mochten wij niet zomaar gegevens delen met personen die bij ons niet bekend zijn. Niet alleen vanwege de AVG, maar ook omdat we uiterst zorgvuldig omgaan met de gegevens van onze relaties en opdrachtgevers
Daarom hebben we het beheer van contactpersonen geïntroduceerd. Als relatie of opdrachtgever kunt u nu 24 uur per dag, 7 dagen per week uw contactpersonen beheren via Mijn account. Deze contactpersonen mogen namens u contact met ons opnemen en ontvangen bij technische vragen informatie die relevant is in relatie tot de door u afgenomen diensten. Wijzigingen in uw contactpersonen worden direct verwerkt.
Eenvoudig een serviceverzoek aanmaken per e-mail
Via het vernieuwde Servicecentrum kunnen relaties en opdrachtgevers eenvoudig een serviceverzoek aanmaken, zodra zij zijn ingelogd. Uiteraard is het ook nog steeds mogelijk om dit per e-mail te doen. Om er zeker van te zijn dat wij alleen communiceren met bevoegde personen, kunnen serviceverzoeken vanaf nu uitsluitend worden aangemaakt vanaf een bij ons geregistreerd e-mailadres.
We hebben een aparte blogpost geschreven waarin we uitleggen waarom alleen serviceverzoeken vanaf bekende e-mailadressen kunnen worden aangemaakt.
Veilig en eenvoudig inloggen zonder wachtwoord
Ook de manier van inloggen is vernieuwd. Waar u voorheen moest inloggen met een gebruikersnaam en wachtwoord, hoeft u nu alleen nog uw e-mailadres in te vullen. Als dit e-mailadres bij ons bekend is, ontvangt u een eenmalige, veilige inloglink per e-mail. Door op deze link (of QR-code) te klikken krijgt u direct toegang tot uw persoonlijke omgeving, zonder gedoe met wachtwoorden.
Heeft u al toegang?
Wilt u gebruikmaken van het vernieuwde Servicecentrum of Mijn account maar heeft u nog geen toegang of vragen over het gebruik? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag op weg.