Support

Waar kunnen wij u mee helpen?

Support

Waar kunnen wij u mee helpen?

Ondersteuning

Na oplevering van uw website of webapplicatie, houdt de ondersteuning vanuit onze kant uiteraard niet op. U kunt altijd bij ons terecht voor een snelle en efficiënte opvolging van uw vragen, wijzigingen en problemen.

Op deze support pagina kunt u terecht voor antwoorden op veelgestelde vragen, werkzaamheden en onderhoud bekijken maar ook contact met ons opnemen als u een vraag, wijziging of probleem heeft.

Ondersteuning

Na oplevering van uw website of webapplicatie, houdt de ondersteuning vanuit onze kant uiteraard niet op. U kunt altijd bij ons terecht voor een snelle en efficiënte opvolging van uw vragen, wijzigingen en problemen.

Op deze support pagina kunt u terecht voor antwoorden op veelgestelde vragen, werkzaamheden en onderhoud bekijken maar ook contact met ons opnemen als u een vraag, wijziging of probleem heeft.

Servicemeldingen

Via onze servicemeldingen houden wij u op de hoogte over werkzaamheden en (gepland) onderhoud met betrekking tot onze dienstverlening. Ervaart u problemen? Neem dan contact met ons op.

Er zijn op dit moment geen bijzonderheden

Servicemeldingen

Via onze servicemeldingen houden wij u op de hoogte over werkzaamheden en (gepland) onderhoud met betrekking tot onze dienstverlening. Ervaart u problemen? Neem dan contact met ons op.

Er zijn op dit moment geen bijzonderheden

Veelgestelde vragen

Hieronder ziet u een overzicht van antwoorden en oplossingen op veelgestelde vragen en problemen. Kunt u hier geen antwoord of oplossing vinden voor uw vraag of probleem? Neem dan contact met ons op.

Veelgestelde vragen

Hieronder ziet u een overzicht van antwoorden en oplossingen op veelgestelde vragen en problemen.

Direct zelf regelen

Accountbeheer is een beveiligde omgeving waar u als relatie veel administratieve zaken voor uw bedrijf eenvoudig direct zelf kunt regelen. Bijvoorbeeld een verhuizing doorgeven, uw facturen en betalingen bekijken, uw diensten beheren, een nieuw supportverzoek aanmaken en een eerder gegeven antwoord of oplossing nog eens op uw gemak nalezen.

Direct zelf regelen

Accountbeheer is een beveiligde omgeving waar u als relatie veel administratieve zaken voor uw bedrijf eenvoudig direct zelf kunt regelen. Bijvoorbeeld een verhuizing doorgeven, uw facturen en betalingen bekijken, uw diensten beheren, een nieuw supportverzoek aanmaken en een eerder gegeven antwoord of oplossing uw gemak nalezen.

Support op afstand

Soms is het makkelijk dat er iemand even meekijkt op uw computer, bijvoorbeeld om iets te demonstreren, een mailbox in te stellen of een probleem te verhelpen. Hiervoor maken wij gebruik van TeamViewer. Afhankelijk van de situatie kunnen er kosten worden berekend van € 16,- excl. BTW per 15 minuten.

Plan direct een afspraak

Voor support op afstand en projectoverleg werken wij graag op afspraak. U kunt hiervoor snel en eenvoudig een afspraak plannen in onze online agenda op een moment dat u het beste uitkomt.

Plan een afspraak

Voor support op afstand en projectoverleg werken wij graag op afspraak. U kunt hiervoor snel en eenvoudig een afspraak plannen in onze online agenda op een moment dat u het beste uitkomt.

Reactietijd

Afhankelijk van de complexiteit en prioriteit van uw vraag of probleem, ontvangt u op werkdagen tijdens kantooruren meestal binnen enkele uren, maar altijd binnen 1 werkdag, persoonlijk antwoord. Hebben we meer tijd nodig? Dan proberen we een indicatie te geven van de tijd die we denken nodig te hebben. Wilt u garanties op onze reactietijden en inzetbaarheid? Laat het ons gerust weten.

Handig om te weten

Heeft u een (website) serviceabonnement? Dan kunt u onbeperkt gebruik maken van support en technische ondersteuning. Bugs en compatibiliteitsproblemen met plugins en thema’s van derden worden ook zonder kosten verholpen. In alle andere gevallen brengen we de tijd in rekening die we nodig hebben om een vraag, wijziging of probleem te onderzoeken, door te voeren en op te lossen. Uiteraard betaalt u geen kosten als de oorzaak van een bug of compatibiliteitsprobleem aan onze kant ligt.

Het uurtarief voor support bedraagt € 64,- excl. BTW. In het weekend en buiten kantooruren bedraagt het uurtarief € 89,- excl. BTW.

Contact opnemen

Een vraag, wijziging of probleem noemen wij een supportverzoek. Een supportverzoek kunt u doorgeven per e-mail via support@ferryheijnen.nl, het supportformulier en telefonisch via +31 (0) 164 – 820 333.

Contact opnemen

Een vraag, wijziging of probleem noemen wij een supportverzoek. Een supportverzoek kunt u doorgeven per e-mail via support@ferryheijnen.nl, het supportformulier en telefonisch via +31 (0) 164 – 820 333.