E-mailaccount toevoegen aan uw iPhone of iPad
Er zijn twee manieren waarop u een e-mailaccount kunt configureren in de Mail-app op uw iOS-apparaat, namelijk automatisch en handmatig. Heeft u een Exchange e-mailadres van Office 365? Kies dan voor automatisch. In alle andere gevallen kiest u voor handmatig.
Als u uw e-mailaccount handmatig moet configureren, moet u zorgen dat u de e-mailinstellingen voor uw account weet. Als u uw e-mailinstellingen niet weet, stuur dan een e-mail naar support@ferryheijnen.nl of vul het supportformulier in zodat wij u verder kunnen helpen.
Voer vervolgens de volgende stappen uit:
Als u uw e-mailaccount handmatig moet configureren, moet u zorgen dat u de e-mailinstellingen voor uw account weet. Als u uw e-mailinstellingen niet weet, stuur dan een e-mail naar support@ferryheijnen.nl of vul het supportformulier in zodat wij u verder kunnen helpen.
Voer vervolgens de volgende stappen uit:
- Ga naar Instellingen > Wachtwoorden en accounts en tik vervolgens op Voeg account toe.
- Tik op Anders en vervolgens op Voeg mailaccount toe.
- Voer uw naam, e-mailadres, wachtwoord en een beschrijving van uw account in.
- Tik op Volgende. Mail probeert de e-mailinstellingen te vinden en de configuratie van uw account te voltooien. Als Mail uw e-mailinstellingen heeft gevonden, tikt u op Gereed om de configuratie van uw account te voltooien.
- Kies IMAP of POP voor uw nieuwe account. Kies voor IMAP wanneer u het e-mailaccount op verschillende apparaten installeert. De e-mail blijft in dat geval op de mailserver staan. Kies anders voor POP. Alle e-mail zal vervolgens worden gedownload naar uw apparaat, er blijft in dat geval geen kopie achter op de mailserver.
- Voer de gegevens in voor Server inkomende post en Server uitgaande post. Tik vervolgens op Volgende. Als u deze gegevens niet hebt, stuur dan een e-mail naar support@ferryheijnen.nl of vul het supportformulier in zodat wij u verder kunnen helpen.
- Als uw e-mailinstellingen juist zijn, tikt u op Bewaar wanneer u klaar bent. Als de e-mailinstellingen niet juist zijn, wordt u gevraagd om deze te wijzigen.
Antwoord niet gevonden?
Stuur dan een e-mail naar support@ferryheijnen.nl of maak een nieuw supportverzoek aan zodat wij u verder kunnen helpen.