Bekijk onderwerpen

Ik krijg een herinnering maar heb al betaald

< 1 min leestijd

Het kan voorkomen dat u toch een herinnering ontvangt terwijl u al betaald heeft. Daar kunnen meerdere redenen voor zijn:

Automatische verwerking
Betalingen via bankoverschrijving worden meestal binnen enkele uren na ontvangst automatisch verwerkt. Soms kan dit iets langer duren.

Geen factuurnummer vermeld
Als bij de betaling het factuurnummer niet is vermeld, wordt uw betaling niet automatisch herkend. In dat geval kan de verwerking van uw betaling tot vijf werkdagen duren.

Factuur niet volledig betaald
Wellicht heeft u de desbetreffende factuur niet volledig betaald. In dat geval ontvangt u een herinnering voor het resterende openstaande bedrag.

Zijn er administratiekosten in rekening gebracht omdat u per ongeluk niet het volledige factuurbedrag heeft betaald, neem dan even contact met ons op.

Heeft u betaald na de datum zoals genoemd in een herinnering of aanmaning? Dan kunnen wij de in rekening gebrachte administratiekosten helaas niet altijd achteraf meer in mindering brengen.

Contact opnemen #

Ontvangt u een herinnering of aanmaning en heeft u langer dan 5 werkdagen geleden betaald? Neemt u dan alstublieft even contact met ons op, zodat wij dit voor u kunnen nakijken.

Laatst bijgewerkt op 4 november 2025
Een ogenblikje