Leadgeneratie en remarketing

Vind prospects, blijf top-of-mind en converteer met leadgeneratie en remarketing

Wat is leadgeneratie?

Leadgeneratie is het proces van het aantrekken en converteren van geïnteresseerde prospects (leads) naar potentiële klanten voor uw bedrijf. Het draait allemaal om het identificeren van potentiële klanten die mogelijk interesse hebben in wat uw bedrijf te bieden heeft en het vervolgens omzetten van die interesse in concrete acties.
Leadgeneratie is een essentiële strategie voor bedrijven die willen groeien en meer klanten willen aantrekken. Door het toepassen van effectieve technieken kunt u waardevolle leads genereren en deze omzetten in loyale klanten voor uw bedrijf.
Leadgeneratie en remarketing

De voordelen van leadgeneratie?

Door effectieve leadgeneratie vergroot u de kans op het aantrekken van potentiële klanten die echt geïnteresseerd zijn in uw producten of diensten.

In plaats van lukraak mensen te bereiken, richt leadgeneratie zich op het aantrekken van kwalitatieve leads die meer kans hebben om daadwerkelijk te converteren. Door gerichter te werk te gaan, bespaart u tijd en middelen die anders verspild zouden worden aan het benaderen van mensen die mogelijk niet geïnteresseerd zijn.

De voordelen van leadgeneratie

Leadgeneratie en onze werkwijze

Met 20 jaar kennis en ervaring weten wij als geen ander hoe leadgeneratie effectief toe te passen voor uw bedrijf. We creëren niet alleen waardevolle content die aansluit bij de interesses en behoeften van uw doelgroep om leads aan te trekken, maar bouwen ook geoptimaliseerde en aantrekkelijke landingspagina’s om leads vast te leggen.

We maken daarnaast gebruik van social media om interactie te hebben met met potentiële klanten en deze naar uw website te leiden en versturen gepersonaliseerde nieuwsbrieven om leads te koesteren en te converteren.
Leadgeneratie en onze werkwijze

Wat is remarketing?

Remarketing is een marketingstrategie waarmee u opnieuw in contact komt met potentiële klanten die eerder interactie hebben gehad met uw bedrijf via uw website, app of andere digitale content.
Met remarketing proberen we bijvoorbeeld middels advertenties potentiële klanten die al interesse hebben getoond in uw producten of diensten, maar nog niet hebben geconverteerd, opnieuw te bereiken. Dit stelt u in staat om deze potentiële klanten opnieuw te overtuigen om terug te keren en bijvoorbeeld een aankoop te doen.
Wat is remarketing

De voordelen van remarketing?

Door gerichte advertenties te tonen aan mensen die al interesse hebben getoond, vergroot u de kans dat ze terugkomen en daadwerkelijk converteren.

Door herhaaldelijk u merk en boodschap te tonen aan potentiële klanten, versterkt u de herkenning en bekendheid van uw merk.

Omdat remarketing zich richt op een warmere doelgroep, zijn de kosten per conversie lager wat leidt tot een betere ROI op uw marketingbudget.

De voordelen van remarketing

Remarketing en onze werkwijze

We maken graag gebruik van trackingpixels op websites om het gedrag van uw bezoekers vast te leggen en doelgroepen te creëren voor remarketingadvertenties. Daarnaast segmenteren we uw doelgroep op basis van hun gedrag om relevante advertenties te tonen in zoekmachines die aansluiten bij hun interesses en behoeften.
De advertenties die we inzetten zijn specifiek ontworpen om de interesse van uw doelgroep vast te leggen en hen aan te moedigen terug te keren naar uw website of webshop.
Remarketing en onze werkwijze
Leadgeneratie en remarketing
Leadgeneratie en remarketing

Vrijblijvend brainstormen over leadgeneratie en remarketing?

Sparren over leadgeneratie en remarketing?

Heeft u een digitaal vraagstuk, zoekt u een oplossing of wilt u weten wat er nodig is om de concurrentie in te halen? Tijdens een vrijblijvende brainstormsessie krijgt u nieuwe inzichten, mogelijke oplossingen en antwoorden op uw vragen.