Bekijk onderwerpen

Een storing of probleem melden

1 min leestijd

Wanneer u een storing of probleem met uw website, webshop of online omgeving wilt melden, kunt u hiervoor een serviceverzoek aanmaken of telefonisch contact met ons opnemen.

Serviceverzoek #

U kunt eenvoudig een serviceverzoek aanmaken via onze website. Beschrijf zo concreet mogelijk wat er speelt en wat u van ons verwacht.

Geef ook aan of u wilt dat wij uw serviceverzoek met spoed moeten behandelen. Het is goed om te weten dat wij voor deze prioriteit kosten in rekening brengen, omdat we direct capaciteit vrijmaken en andere serviceverzoeken tijdelijk opzij zetten om u direct te helpen. De kosten bedragen tijdens kantooruren € 10,- per incident excl. BTW en buiten kantooruren € 25,- per incident excl. BTW. Dit is exclusief de tijd die nodig is om een probleem of storing te analyseren en te verhelpen. Indien verdere actie vereist is, worden de kosten hiervoor apart gefactureerd.

Telefonisch #

Voor dringende zaken die niet kunnen wachten, zijn wij 24/7 telefonisch bereikbaar. Omdat telefonische ondersteuning hogere kosten met zich meebrengt, hebben wij ervoor gekozen deze apart in rekening te brengen in plaats van ze te verwerken in onze standaardtarieven.

Tijdens kantooruren (09:00–17:00)
€ 10,- excl. B.T.W. per incident.
Heeft u een WordPress serviceabonnement? Dan is dit inbegrepen.

Buiten kantooruren
€ 25,- excl. B.T.W. per incident, tenzij u een 24/7 serviceabonnement heeft.

Laatst bijgewerkt op 4 november 2025
Een ogenblikje