Het kan altijd gebeuren dat u een vraag heeft, een storing ervaart of een wijziging wilt laten doorvoeren aan uw website of digitale omgeving. Om dit proces zo efficiënt en duidelijk mogelijk te laten verlopen, werken wij met serviceverzoeken. Hiermee weet u zeker dat uw melding op de juiste manier bij ons binnenkomt en dat wij deze volgens een vaste procedure behandelen. Dit geeft u de zekerheid dat uw vraag of probleem niet blijft liggen en dat u altijd weet waar u aan toe bent.
Een serviceverzoek kan betrekking hebben op uiteenlopende zaken: van een eenvoudige vraag over het gebruik van WordPress tot een dringende storing of een belangrijke wijziging in uw webshop. U bepaalt zelf de prioriteit van uw verzoek. Heeft u een urgente situatie waarbij directe actie nodig is, dan kunt u de prioriteit Spoed selecteren. In dat geval nemen wij 24/7 binnen 15 minuten telefonisch contact met u op. Let wel: aan deze spoedprocedure zijn extra kosten verbonden.
Aan de slag #
Indienen van een serviceverzoek
U kunt eenvoudig een serviceverzoek aanmaken via onze website. Beschrijf zo concreet mogelijk wat er speelt en wat u van ons verwacht.
Geef ook aan of u wilt dat wij uw serviceverzoek met spoed moeten behandelen. Het is goed om te weten dat wij voor deze prioriteit kosten in rekening brengen, omdat we direct capaciteit vrijmaken en andere serviceverzoeken tijdelijk opzij zetten om u direct te helpen. De kosten bedragen tijdens kantooruren € 10,- per incident excl. BTW en buiten kantooruren € 25,- per incident excl. BTW. Dit is exclusief de tijd die nodig is om een probleem of storing te analyseren en te verhelpen. Indien verdere actie vereist is, worden de kosten hiervoor apart gefactureerd.
Stuurt u liever een e-mail? Ook dat is uiteraard mogelijk. Stuur in dat geval een e-mail naar service@ferryheijnen.nl. Gelieve er rekening mee te houden dat serviceverzoeken per e-mail op volgorde van binnenkomst in behandeling worden genomen. Heeft uw vraag, probleem of wijziging spoed, dan kunt u hiervoor een serviceverzoek aanmaken via onze website. U bent er dan zeker van dat uw serviceverzoek de aandacht en prioriteit krijgt die het nodig heeft.
Telefonische ondersteuning
Voor dringende zaken die niet kunnen wachten, zijn wij 24/7 telefonisch bereikbaar. Omdat telefonische ondersteuning hogere kosten met zich meebrengt, hebben wij ervoor gekozen deze apart in rekening te brengen in plaats van ze te verwerken in onze standaardtarieven.
Tijdens kantooruren (09:00–17:00)
€ 10,- excl. B.T.W. per incident. Heeft u een WordPress serviceabonnement? Dan is dit inbegrepen.
Buiten kantooruren
€ 25,- excl. B.T.W. per incident, tenzij u een 24/7 serviceabonnement heeft.
Uitvoering van werkzaamheden
Wanneer een verzoek leidt tot daadwerkelijk onderzoek of het oplossen van een probleem, brengen wij ons uurtarief in rekening:
Tijdens kantooruren
€ 65,- excl. B.T.W.
Buiten kantooruren
€ 85,- excl. B.T.W.
Transparantie in kosten
Door deze kostenstructuur weet u vooraf altijd waar u aan toe bent. Zo betaalt u alleen voor telefonische ondersteuning of extra werkzaamheden wanneer dit daadwerkelijk nodig is.
Tot slot #
Het indienen van een serviceverzoek zorgt voor duidelijkheid en snelheid in onze samenwerking. Of het nu gaat om een kleine vraag, een storing of een dringende wijziging: u weet altijd hoe wij uw serviceverzoek behandelen en welke kosten daar eventueel aan verbonden zijn. Met de mogelijkheid om prioriteit aan te geven en onze 24/7 telefonische bereikbaarheid, bent u verzekerd van ondersteuning op de momenten dat u deze het hardst nodig heeft.
Meer informatie #
Prioriteiten en urgenties bij een serviceverzoek