Bekijk onderwerpen

Prioriteiten en urgenties bij een serviceverzoek

2 min leestijd

Niet ieder serviceverzoek heeft dezelfde urgentie. Soms gaat het om een kleine vraag of aanpassing, soms om een storing die direct actie vereist. Daarom werken wij met een helder systeem van prioriteiten en urgenties, zodat u altijd weet waar u aan toe bent.

Prioriteiten #

Wanneer u kiest voor de prioriteit Normaal, dan hanteren wij een reactietijd van maximaal acht werkuren tijdens kantooruren (09:00 tot 17:00 uur). Uw verzoek wordt ingepland op basis van de beschikbare capaciteit en de lopende werkzaamheden. Voor deze prioriteit gelden, indien van toepassing, de standaard uurtarieven zodra wij beginnen met de uitvoering indien we een storing moeten analyseren of verhelpen. Indien vervolgwerkzaamheden nodig zijn, worden deze apart gefactureerd. Uiteraard brengen wij geen kosten in rekening indien een probleem of oorzaak aan onze kant ligt.

Wanneer u kiest voor de prioriteit Spoed, dan reageren wij binnen vijftien minuten, zowel tijdens als buiten kantooruren. Bij deze prioriteit maken wij direct capaciteit vrij en zetten we andere verzoeken tijdelijk opzij om u direct te kunnen helpen. Omdat dit directe voorrang betekent boven andere lopende werkzaamheden, brengen wij hiervoor kosten in rekening.

Tijdens kantooruren bedragen de kosten € 10,- per incident exclusief B.T.W., buiten kantooruren € 25,- per incident exclusief B.T.W. Deze bedragen staan los van de tijd die nodig is om een probleem of storing te analyseren en te verhelpen. Indien vervolgwerkzaamheden nodig zijn, worden deze apart gefactureerd. Uiteraard brengen wij geen kosten in rekening indien een probleem of oorzaak aan onze kant ligt.

Ook telefonisch kunt u een spoedmelding doen. De reactietijden en kosten zijn daarbij hetzelfde als bij een spoed serviceverzoek. Tijdens kantooruren kost telefonische ondersteuning € 10,- exclusief B.T.W. per incident, buiten kantooruren € 25,- exclusief B.T.W., tenzij u een Website serviceabonnement of een 24/7-abonnement heeft.

Voor het daadwerkelijk uitvoeren van werkzaamheden, zoals het onderzoeken of oplossen van een storing, rekenen wij tijdens kantooruren € 65,- exclusief B.T.W. per uur en buiten kantooruren € 85,- exclusief B.T.W. per uur. Uiteraard brengen wij geen kosten in rekening indien een probleem of oorzaak aan onze kant ligt.

Door deze duidelijke afspraken weet u altijd wat u van ons kunt verwachten. Normale verzoeken worden binnen de werkdag opgepakt en spoedverzoeken krijgen directe aandacht, met transparante kosten en reactietijden. Zo kunnen wij urgenties eerlijk en efficiënt behandelen en krijgt elk verzoek de juiste prioriteit.

Meer informatie #

Hoe werkt een serviceverzoek
Wanneer brengen wij kosten in rekening
Tarieven voor ondersteuning en werkzaamheden

Laatst bijgewerkt op 15 september 2025
Een ogenblikje