U wilt vooraf weten waar u aan toe bent, dat vinden wij logisch. Ons uitgangspunt is eenvoudig en eerlijk: ligt de fout bij ons, dan betaalt u niets voor het analyseren en verhelpen. In alle andere situaties leggen wij vooraf helder uit wat de opties en kosten zijn, zodat u zelf kunt besluiten.
Nader uitgelegd #
Als een probleem ontstaat door ons eigen werk, bijvoorbeeld door een fout in door ons opgeleverde configuratie of code, brengen wij geen kosten in rekening voor de analyse en het herstel. Wij lossen dit kosteloos op, omdat wij daarvoor verantwoordelijk zijn.
In de praktijk komt het vaak voor dat een probleem wordt veroorzaakt door externe factoren waar wij geen regie over hebben. Denk aan een compatibiliteitsprobleem tussen een WordPress plugin en een thema, een update van WordPress core of PHP die nieuwe eisen stelt, een conflict met een andere plugin of maatwerk van een derde partij, een wijziging in hosting, cache of CDN-instellingen, licentieproblemen, verouderde extensies of een bug bij de leverancier van de plugin.
Omdat deze oorzaken buiten onze invloedssfeer vallen, kunnen wij daar geen garantie op geven. In die gevallen brengen wij de tijd voor analyse en herstel in rekening tegen ons uurtarief, omdat we specialistisch onderzoek doen, testen, met leveranciers schakelen en een duurzame oplossing implementeren.
Transparantie #
Wij werken altijd transparant. Eerst beoordelen wij het probleem, vervolgens lichten wij toe wat vermoedelijk de oorzaak is en welke aanpak het meest zinvol is. Waar mogelijk geven wij een inschatting van de benodigde tijd, u beslist of wij starten. Blijkt tijdens het onderzoek dat de oorzaak toch bij ons ligt, dan crediteren wij de bestede analysetijd, zodat u niet betaalt voor iets waar u geen invloed op had.
Blijkt de oorzaak extern, dan spreken wij met u af of wij het probleem oplossen, een tijdelijk workaround inzetten, de leverancier inschakelen of een alternatief adviseren. Wanneer een aanpassing risicovol is, testen we bij voorkeur eerst in een staging omgeving en zorgen we voor een rollback plan, zodat uw website online en veilig blijft.
Tarieven #
Voor het daadwerkelijke analyseren en verhelpen van storingen hanteren wij onze uurtarieven.
Tijdens kantooruren
Op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur rekenen wij € 65,– exclusief B.T.W. per uur.
Buiten kantooruren
Buiten kantooruren rekenen wij € 85,– exclusief B.T.W. per uur.
In geval van Spoed
Kiest u bij het indienen van een serviceverzoek voor Spoed, of belt u bij spoed, dan maken wij direct capaciteit vrij en zetten lopende werkzaamheden tijdelijk opzij. Daarvoor geldt een incidenttoeslag van € 10,– per incident exclusief B.T.W. tijdens kantooruren en € 25,– per incident exclusief B.T.W. buiten kantooruren.
Deze toeslag staat los van de tijd voor analyse en herstel. Heeft u een Website serviceabonnement of 24/7-dekking, dan zijn veel kosten al inbegrepen zijn. Uiteraard wijzen u daar altijd proactief op zodat u niet onnodig kosten maakt of voor verrassingen komt te staan.
Samenvatting #
Samengevat, als het aan ons ligt, betaalt u niets voor het oplossen. Als de oorzaak buiten onze regie ligt, bijvoorbeeld door een pluginconflict, een externe update of een hostingconfiguratie, dan rekenen wij onze tijd voor het onderzoek en de oplossing. Door vooraf te overleggen, helder te communiceren en alleen met uw akkoord aan de slag te gaan, zorgen wij dat u nooit voor verrassingen komt te staan. Dat is voor u duidelijk en voor ons eerlijk.
Meer informatie #
Tarieven voor ondersteuning en werkzaamheden
Hoe werkt een serviceverzoek
Prioriteiten en urgenties bij een serviceverzoek