Hoe werken wij
Onze werkwijze voor een prettige en soepele samenwerking
Op deze pagina leest u hoe wij werken, hoe u ons kunt bereiken, wat u van ons mag verwachten, wanneer wij welke kosten in rekening brengen en hoe de facturatie werkt.
Wij combineren persoonlijke service met efficiënte digitale hulpmiddelen. Zo kunt u via Mijn account en onze website veel zaken met een paar muisklikken eenvoudig zelf regelen, op een moment dat u dat het beste uitkomt. Maar wij helpen u ook graag per e-mail en telefonisch verder.
Alles is erop gericht om onze samenwerking prettig en soepel te laten verlopen. Van het eerste contact tot antwoorden en oplossingen bij vragen, wijzigingen en problemen.
Klik op een van de onderwerpen hieronder om verder te lezen.
Onderwerpen
Welkom bij team Ferry Heijnen.nl
Wat is een serviceverzoek
Reactietijd, oplostijd en prioriteit
Telefonische bereikbaarheid
24/7 bereikbaar voor spoed
Direct zelf regelen via Mijn account
Afspraak plannen in de agenda
Kennisbank en handleidingen
WordPress trainingen en begeleiding
Development en maatwerk
Wanneer rekenen wij kosten
Hoe werkt onze facturatie
Tijdig aanleveren van informatie
Contactpersonen en externe partijen
Veilig delen van logingegevens
Onderwerpen
Welkom bij team Ferry Heijnen.nl
Wat is een serviceverzoek
Reactietijd, oplostijd en prioriteit
Telefonische bereikbaarheid
24/7 bereikbaar voor spoed
Direct zelf regelen via Mijn account
Afspraak plannen in de agenda
Kennisbank en handleidingen
WordPress trainingen en begeleiding
Development en maatwerk
Wanneer rekenen wij kosten
Hoe werkt onze facturatie
Tijdig aanleveren van informatie
Contactpersonen en externe partijen
Veilig delen van logingegevens
Welkom bij team Ferry Heijnen.nl
Mijn naam is Ferry Heijnen, naamgever van Ferry Heijnen.nl. Ik ben geboren in 1980 en groeide op in een familie waar computers en internet al vroeg heel normaal waren. Die vroege interesse vormt nog steeds de basis waarop ik, samen met een klein team gedreven vakidioten, al 21 jaar ondernemers help met hun online vraagstukken.
Wij helpen u graag met alles wat er komt kijken bij uw online aanwezigheid. Van het bouwen, beheren en doorontwikkelen van uw website, webshop of online omgeving tot zorgen voor uw online zichtbaarheid. Al sinds 2004 ondersteunen wij ondernemers, verenigingen maar ook particulieren met praktische oplossingen, korte lijnen, heldere communicatie en tarieven zonder vervelende verrassingen.
Als klein en betrokken digitaal bureau combineren wij specialistische kennis met een persoonlijke aanpak. U hebt altijd direct contact met iemand die uw situatie kent, met de flexibiliteit om snel te schakelen als dat nodig is. We denken met u mee, adviseren waar nodig en zorgen ervoor dat u veilig en snel online aanwezig bent en blijft.
Op deze pagina vindt u alle informatie die u nodig hebt om soepel met ons samen te werken. Wij kijken ernaar uit om u te helpen met al uw online vraagstukken en om samen mooie resultaten te bereiken. Mocht u ergens niet uitkomen of vragen hebben, dan staan wij op ieder moment van de dag voor u klaar om u te ondersteunen.
Wat is een serviceverzoek en hoe werkt het
Wij zijn 24/7 bereikbaar voor vragen, wijzigingen of eventuele problemen aan uw website, webshop of digitale omgeving. Dit noemen wij een serviceverzoek. Een serviceverzoek wordt geregistreerd, waarna het automatisch bij de juiste persoon terechtkomt die precies weet hoe uw vraag, wijziging of probleem het beste kan worden opgepakt.
Een serviceverzoek kunt u op drie manieren aan ons doorgeven:
- U kunt een e-mail sturen naar service@ferryheijnen.nl
- Via onze website kunt u een serviceverzoek aanmaken
- Telefonisch door te bellen naar +31 (0) 85 – 200 43 23
Een serviceverzoek per e-mail wordt automatisch geregistreerd wanneer deze is verstuurd door een geregistreerde contactpersoon vanaf een bij ons bekend e-mailadres.
Reactietijd, oplostijd en prioriteit
De reactietijd is de tijd tot wij uw serviceverzoek oppakken. Wij reageren op werkdagen meestal binnen enkele uren en altijd binnen 8 werkuren. De oplostijd is de tijd die nodig is om een wijziging door te voeren of een probleem te onderzoeken en op te lossen. Sommige serviceverzoeken vragen onderzoek of moeten worden ingepland, terwijl andere direct kunnen worden opgelost.
Omdat wij dagelijks veel serviceverzoeken ontvangen, moeten wij prioriteiten stellen om te zorgen dat elk serviceverzoek de aandacht krijgt die het nodig heeft. U zult begrijpen dat het niet kunnen verwijderen van een niet-verwijderbaar bestand bijvoorbeeld minder urgent is dan een website die niet bereikbaar is. Wij zorgen ervoor dat uw serviceverzoek zo snel mogelijk wordt opgepakt met de aandacht die het verdient.
Heeft uw vraag, wijziging of probleem spoed en wilt u graag dat wij er direct mee aan de slag gaan? Dan kunt u ons 2/7 bellen of een serviceverzoek aanmaken met de prioriteit spoed. Hier zijn kosten aan verbonden, omdat wij uw serviceverzoek direct oppakken.
Telefonische bereikbaarheid
Voor (technische) ondersteuning en alles wat niet kan wachten, zijn wij 24/7 telefonisch bereikbaar. Wanneer u belt vanaf een telefoonnummer dat bij ons bekend is, wordt u direct doorverbonden. Belt u vanaf een ander telefoonnummer, dan vragen wij u om uw relatienummer in te toetsen. Deze kunt u vinden op uw factuur.
Houdt u er rekening mee dat voor telefonische ondersteuning altijd kosten in rekening worden gebracht ongeacht de oorzaak. Bij telefonische ondersteuning krijgt uw vraag, wijziging of probleem direct voorrang. Wilt u liever geen kosten voor telefonische ondersteuning, dan kunt u een serviceverzoek aanmaken met een normale prioriteit.
Tijdens kantooruren bedragen de kosten € 10,– per incident exclusief btw. Buiten kantooruren gelden kosten van € 25,– per incident exclusief btw. Deze kosten staan los van de tijd die nodig is om een probleem of storing te onderzoeken en op te lossen. Wanneer er extra werkzaamheden nodig zijn, worden deze apart gefactureerd.
Voor het uitvoeren van werkzaamheden, zoals het onderzoeken of oplossen van een probleem of storing, hanteren wij een tarief van € 65,- per uur exclusief btw tijdens kantooruren en € 85,- per uur exclusief btw buiten kantooruren.
24/7 bereikbaar voor wat niet kan wachten
Voor alles wat niet kan wachten, kunt u een serviceverzoek aanmaken en aangeven dat het om spoed gaat, of 24/7 telefonisch contact opnemen. Zowel tijdens als buiten kantooruren reageren wij binnen vijftien minuten. Houdt u er rekening mee dat voor alles wat niet kan wachten, altijd kosten in rekening worden gebracht ongeacht de oorzaak.
Tijdens kantooruren bedragen de kosten € 10,– per incident exclusief btw. Buiten kantooruren gelden kosten van € 25,– per incident exclusief btw. Deze kosten staan los van de tijd die nodig is om een probleem of storing te onderzoeken en op te lossen. Wanneer er extra werkzaamheden nodig zijn, worden deze apart gefactureerd.
Voor het uitvoeren van werkzaamheden, zoals het onderzoeken of oplossen van een probleem of storing, hanteren wij een tarief van € 65,- per uur exclusief btw tijdens kantooruren en € 85,- per uur exclusief btw buiten kantooruren. Uiteraard brengen wij geen kosten in rekening wanneer de oorzaak of het probleem aan onze kant ligt.
Direct zelf regelen via Mijn account
Via Mijn account kunt u op elk moment zelf uw gegevens beheren, facturen downloaden en inzicht krijgen in lopende projecten, werkzaamheden en serviceverzoeken. Ook ziet u welke diensten u bij ons afneemt en kunt u een dienst beëindigen. Alles overzichtelijk op één plek samengebracht, zodat u niet hoeft te zoeken of te wachten op informatie.
Via de knop Inloggen op onze website gaat u naar Mijn account. Vul hier het e-mailadres in waarmee u bij ons bekend bent. U ontvangt vervolgens binnen enkele seconden in uw mailbox een beveiligde inloglink waarmee u direct kunt inloggen. U heeft dus geen wachtwoord te onthouden, wel zo veilig en gebruiksvriendelijk.
Afspraak plannen in onze online agenda
Voor projectoverleg of om te brainstormen over een digitaal vraagstuk, werken wij graag op afspraak. U kunt eenvoudig zelf een afspraak plannen in onze online agenda, op een tijdstip dat u het beste uitkomt. Zo voorkomt u heen-en-weer gemail om beschikbaarheid op elkaar af te stemmen en hebt u direct duidelijkheid over de mogelijkheden.
Wij begrijpen dat er soms onverwachte zaken tussendoor komen waardoor een afspraak moet worden verzet. Geen probleem. Laat het ons dan alstublieft even weten voordat de afspraak begint, dan plannen wij graag een nieuwe afspraak voor u in.
Kennisbank en handleidingen
In onze kennisbank vindt u antwoorden en oplossingen over uiteenlopende onderwerpen. De artikelen zijn zo geschreven dat u snel verder kunt, met duidelijke uitleg en instructies. Zo hebt u op elk moment toegang totbetrouwbare informatie.
Kunt u geen antwoord of oplossing vinden voor uw vraag of probleem, of mist u een onderwerp? Dan kunt u een serviceverzoek aanmaken. We breiden de kennisbank regelmatig uit op basis van nieuwe vragen die wij ontvangen, zodat deze steeds completer wordt en een betrouwbaar naslagwerk vormt.
WordPress trainingen en begeleiding
Onze WordPress trainingen helpen u om het maximale uit uw website of webshop te halen. In een rustige, praktijkgerichte sessie leert u stap voor stap hoe u zelf aanpassingen doet, nieuwe inhoud plaatst en belangrijke functies beheert. De trainingen worden uiteraard helemaal afgestemd op uw niveau en werkwijze.
Wilt u meer weten of een training plannen die aansluit bij uw situatie? U kunt hiervoor altijd vrijblijvend contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken. Zo zorgen we samen voor een training die past bij uw tempo, kennis en doelen.
Development en maatwerk oplossingen
Wij helpen u graag als u maatwerk code wilt laten ontwikkelen voor uw website, webshop of webapplicatie. Of het nu gaat om het uitbreiden van functionaliteit, het automatiseren van processen of het oplossen van een technisch vraagstuk, wij denken graag mee voor een praktische en toekomstbestendige oplossing.
De doorlooptijd is vaak enkele dagen, afhankelijk van de complexiteit en uw specifieke wensen. U kunt contact met ons opnemen, waarna we samen de mogelijkheden bespreken en een passende aanpak bepalen.
Wanneer brengen wij kosten in rekening
Wanneer u gebruikmaakt van onze diensten, is het belangrijk dat u weet welke kosten er verbonden zijn aan ondersteuning en werkzaamheden. Wij houden van transparantie en hanteren daarom helderetarieven. Of het nu gaat om een serviceverzoek, (telefonische) ondersteuning of werkzaamheden, u weet altijd waar u aan toe bent.
Ligt de oorzaak van een probleem bij ons, bijvoorbeeld door een fout in opgeleverde code of configuratie, dan lossen wij dit uiteraard altijd kosteloos op. Is de oorzaak extern, zoals een conflict met een externe plugin of (maatwerk) software van derden, dan brengen wij de tijd voor analyse en eventueel herstel in rekening. Wij lichten dit altijd vooraf toe en geven, indien mogelijk, een inschatting van de benodigde tijd.
In sommige situaties, bijvoorbeeld wanneer een probleem wordt veroorzaakt door een plugin of software van derden, kunnen wij niet altijd een snelle oplossing beloven. We zijn afhankelijk van de ontwikkelaars van de betreffende plugin of software, waardoor het soms langer kan duren voordat een oplossing beschikbaar is.
Ook kan het voorkomen dat er geen directe oplossing mogelijk blijkt te zijn. Hoewel dit gelukkig zelden voorkomt, besteden wij tijd aan onderzoek, overleg en het zoeken naar alternatieven. Deze werkzaamheden worden altijd in rekening gebracht.
Hoe werkt onze facturatie
Wij factureren op de 1e en 15e van de maand. Facturen worden per e-mail verstuurd in PDF formaat en bevatten daarnaast een UBL bestand dat u kunt inlezen in uw boekhouding. De betalingstermijn bedraagt 10 dagen. Betalingen kunnen worden voldaan via een bankoverschrijving naar het rekeningnummer op de factuur.
Projecten en werkzaamheden worden tussentijds gefactureerd. Op de 1e en de 15e van de maand controleren wij de gewerkte uren en sturen wij u hiervoor de factuur. Op deze manier blijft de voortgang inzichtelijk en worden de kosten gespreid over de looptijd. Een overzicht van gewerkte uren kunt u inzien via Mijn account.
Het kan altijd gebeuren dat u tijdelijk meer ruimte nodig hebt om een factuur te betalen. Via Mijn account kunt u met een paar muisklikken eenvoudig uitstel van betaling aanvragen.
Tijdig aanleveren van informatie en content
Wij vinden een goede samenwerking en heldere communicatie belangrijk. Omdat wij meerdere werkzaamheden en projecten tegelijk uitvoeren, stemmen wij met u af wanneer wij informatie of content nodig hebben. Zo kunnen wij efficiënt werken en de afgesproken planning aanhouden.
Wanneer het aanleveren van informatie of content onverhoopt niet op tijd lukt, kan het zijn dat werkzaamheden opnieuw moeten worden ingepland. Zodra wij de benodigde informatie alsnog ontvangen kunnen we direct verder zolang dit binnen de tijd valt die gereserveerd is voor uw project of werkzaamheden. Maar de vertraging die is opgelopen kan helaas niet altijd worden ingehaald.
Vertraging in de aanlevering van informatie en content mag er namelijk niet voor zorgen dat wij andere werkzaamheden of projecten moeten opschuiven om een afgesproken opleveringsdatum of deadline te halen. In sommige gevallen betekent dit dan helaas ook dat uw opleveringsdatum of deadline moet worden aangepast. Wij begrijpen dat dit niet altijd ideaal is, en doen er alles aan om de impact zo klein mogelijk te houden.
Als werkzaamheden opnieuw moeten worden ingepland, gebeurt dit op basis van de beschikbare capaciteit en lopende werkzaamheden. Wij houden u uiteraard altijd op de hoogte van de nieuwe planning, zodat u precies weet waar u aan toe bent.
Contactpersonen en externe partijen
Wij nemen de privacy van onze relaties serieus. We worden regelmatig benaderd door externe partijen met de vraag of een verzoek om iets voor een wederzijdse relatie in orde te maken. Wanneer wij benaderd worden door bijvoorbeeld uw webdesigner of ICT partner, verstrekken wij alleen informatie als deze bij ons bekend is.
Het is daarom belangrijk dat u vooraf bij ons aangeeft welke personen of bedrijven namens u contact mogen of zullen gaan opnemen. U kunt dit aan ons doorgeven door de desbetreffende personen of bedrijven te registreren als contactpersoon via Mijn account.
Zodra een contactpersoon is geregistreerd, kan deze vanaf zijn of haar e-mailadres ook namens u contact met ons opnemen om bijvoorbeeld wijzigingen door te geven. Indien wij een bericht ontvangen vanaf een voor ons onbekend e-mailadres, dan wordt deze e-mail automatisch tegengehouden en niet als serviceverzoek geregistreerd.
Veilig delen van logingegevens
Voor veel werkzaamheden hebben wij tijdelijke toegang nodig tot uw website, webshop of online omgeving. Wij zullen u nooit vragen om logingegevens of wachtwoorden per e-mail te versturen. Dat is niet veilig. U kunt deze wél veilig aanleveren via Mijn account. Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het afgesproken doel.
Daarnaast kunnen wij via Mijn account ook wachtwoorden veilig met ú delen. Deze gegevens zijn alleen voor u zichtbaar en worden beschermd binnen een afgeschermde omgeving. Op die manier kunnen wij op een veilige en gecontroleerde manier wachtwoorden met uw delen, zonder dat derden toegang hebben.
Wij behandelen loginegevens en wachtwoord met dezelfde zorg als die van onszelf: vertrouwelijk en versleuteld. Toegang is strikt beperkt tot de personen die deze nodig hebben voor de uitvoering van uw werkzaamheden en worden niet langer bewaard dan nodig is. Na afronding van de werkzaamheden worden deze verwijderd.
Dit zeggen onze klanten
Veelgestelde vragen
Sinds wanneer bestaan jullie?
Wij bestaan sinds 2004 en hebben daarmee ruim 21 jaar ervaring opgebouwd. In die tijd hebben wij ons gespecialiseerd in WordPress en gerelateerde diensten, waarbij wij relaties en opdrachtgevers uit uiteenlopende branches hebben mogen helpen en ondersteunen.
Wat maakt jullie uniek?
Wij combineren ouderwets vakmanschap met persoonlijke service, prettige tarieven en korte lijnen. We zijn gespecialiseerd in het bouwen van websites, webshops en webapplicaties, maatwerkoplossingen en bieden 24/7 WordPress onderhoud en support. Daarnaast werken we dagelijks intensief samen met andere professionals die elk op hun eigen manier bijdragen aan het succes van onze dienstverlening.
Zijn jullie ook buiten kantooruren bereikbaar?
Ja, wij zijn ook buiten kantooruren bereikbaar. Voor dringende zaken die niet kunnen wachten, kunt u ons 24/7 telefonisch bereiken.
Bieden jullie ook onderhoud en support aan?
Jazeker, naast het ontwikkelen van websites en webshops bieden wij ook WordPress onderhoud en support aan. Hiermee zorgen wij dat uw website altijd veilig, up-to-date en optimaal blijft presteren. Wij nemen het technische beheer uit handen, zodat u zich kunt richten op waar u goed in bent terwijl wij het onderhoud doorlopend voor u verzorgen.
Bieden jullie ook trainingen voor WordPress aan?
Jazeker, wij bieden trainingen aan voor iedereen die WordPress beter wil begrijpen en gebruiken. U kunt kiezen uit standaard cursussen of maatwerktrajecten die aansluiten bij uw wensen en niveau. De trainingen zijn zowel online als bij u op locatie te volgen en worden verzorgd door ervaren trainers met meer dan 20 jaar praktijkervaring. U kunt altijd contact met ons opnemen voor de mogelijkheden.
Wat is een gratis en vrijblijvende brainstormsessie?
Tijdens een gratis en vrijblijvende brainstormsessie nemen wij uitgebreid de tijd om uw situatie, wensen en uitdagingen in kaart te brengen. Samen verkennen we de mogelijkheden en vertalen we uw ideeën naar een oplossing die het beste bij u past.
U krijgt praktische inzichten en advies waar u direct mee verder kunt, zonder verplichtingen. Het is een eerste stap om te ontdekken hoe wij u kunnen helpen of onze werkwijze bij u past.
We kunnen samen brainstormen in onze virtuele vergaderruimte, zodat we ons beeldscherm met u kunnen delen en ideeën visueel kunnen maken. Liever laagdrempelig contact? Dan kan de brainstormsessie ook telefonisch plaatsvinden. Zo kiest u de vorm die het beste bij u past.