Slimme koppeling FreePBX en CRM
Bereikbaar zijn voor onze relaties is belangrijk. Niet alleen van negen tot vijf, maar ook daarbuiten. Want we weten allemaal: als er iets misgaat, dan gebeurt dat meestal nét buiten kantooruren. Daarom zijn wij 24 uur per dag telefonisch bereikbaar. Dankzij een slimme koppeling tussen onze telefooncentrale en CRM systeem kunnen wij u nog sneller telefonisch te woord staan en helpen.
Bereikbaarheid 6 t/m 12 oktober
Wij gaan altijd tweemaal per jaar met vakantie. Van maandag 6 oktober t/m zondag 12 oktober zijn wij daarom beperkt aanwezig. Geplande werkzaamheden lopen uiteraard gewoon door en wij blijven 24/7 bereikbaar voor vragen, (technische) ondersteuning en alles wat onze aandacht nodig heeft.
Onze nieuwe e-mail nieuwsbrief
Sinds kort versturen wij onze eigen onregelmatig verschijnende e-mail nieuwsbrief. Want zodra we tips, nieuws of interessante ontwikkelingen hebben die we graag met onze relaties en andere geïnteresseerden delen, dan is dit voor ons dé manier om dat te doen.
Mijn account is helemaal vernieuwd
We zijn trots om u te laten weten dat ons Servicecentrum en Mijn account volledig vernieuwd zijn. Deze digitale omgeving is speciaal ontworpen om de samenwerking met onze relaties en opdrachtgevers nóg soepeler en efficiënter te laten verlopen.
Plan een afspraak in onze agenda
Wilt u overleggen over de voortgang van werkzaamheden of samen brainstormen over een digitaal vraagstuk? Dan hoeft u niet meer te bellen of te mailen om een geschikt moment te vinden. U plant uw afspraak gewoon zelf in via onze online agenda, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Zo hebt u direct duidelijkheid én bespaart het ons beiden kostbare tijd.
Gewijzigde openingstijden rond Pasen
Vanwege Pasen hanteren wij aangepaste openingstijden. Op vrijdag 18 april (Goede Vrijdag) zijn wij normaal bereikbaar. Maandag 21 april (2e Paasdag) zijn wij gesloten. Voor dringende zaken die niet kunnen wachten, zijn we uiteraard wel telefonisch bereikbaar en kunt u ook een serviceverzoek aanmaken.
Waarom uw website sneller maken belangrijk is anno 2025
Een snelle website zorgt voor betere vindbaarheid, meer conversies en een prettige gebruikerservaring. In dit artikel leest u waarom snelheid belangrijk is, welke tools zoals GTmetrix en DebugBear u kunt gebruiken en hoe wij onze eigen site optimaliseerden tot een 100% score. Inclusief praktische tips en de mogelijkheid om vrijblijvend met ons te sparren.
Waar moet u op letten bij het kiezen van de juiste plugins
WordPress plugins vormen de ruggengraat van functionaliteit en flexibiliteit van een WordPress website. Met duizenden beschikbare opties is het echter niet altijd eenvoudig om de juiste plugin te kiezen voor uw specifieke behoeften. In dit artikel gaan we dieper in op waar u op moet letten bij het kiezen van WordPress plugins, zodat u de beste beslissingen kunt nemen voor uw website.
Waarom uw WordPress website bijwerken belangrijk is
Om ervoor te zorgen dat uw WordPress-website optimaal blijft functioneren en beveiligd is, is het van essentieel belang om regelmatig bijwerkingen uit te voeren. Deze updates bevatten vaak belangrijke verbeteringen en beveiligingspatches. Zorg ervoor dat u regelmatig uw WordPress-installatie en plug-ins bijwerkt om te profiteren van de nieuwste functies en om mogelijke beveiligingsrisico's te minimaliseren.
Handig! Nieuwe online agenda om sneller afspraken te plannen
Sinds 1 april hebben we een nieuwe online agenda op onze website. Voor onze relaties is het daardoor mogelijk om direct afspraken te plannen voor een terugbelafspraak, ondersteuning op afstand of om te brainstormen over een online vraagstuk. Het gebruik van deze online agenda zal niet alleen u helpen om efficiënter met ons samen te werken, maar het zal ook een naadloze en probleemloze ervaring bieden.