Mijn account altijd binnen handbereik
Wij zijn verheugd u te informeren dat onze nieuwe mobiele app vanaf vandaag beschikbaar is voor al onze relaties. Met deze app heeft u direct toegang tot uw account, waar en wanneer het u uitkomt. Alles wat u nodig heeft om uw diensten en informatie te beheren, is nu met een paar tikken binnen handbereik.
Nieuwe livechat op onze website
Via de nieuwe livechat kunt u snel en eenvoudig een vraag stellen, zonder dat u hoeft te bellen of een formulier hoeft in te vullen. Volledig AVG-proof, zonder de noodzaak van een vervelende cookiebanner én met een slimme Servicebot die u al in veel gevallen direct helpt.
Ontdek onze vernieuwde en frisse huisstijlkleur
We hebben de afgelopen weken achter de schermen hard gewerkt aan een nieuwe huisstijl. Geen complete metamorfose, maar een doordachte en moderne verfijning van onze bestaande uitstraling.
Vernieuwde statuspagina voor realtime inzicht
Wij hebben onze vernieuwde statuspagina gelanceerd. Een overzichtelijke plek waar u in realtime kunt zien hoe onze eigen diensten functioneren, én hoe de diensten waar onze relaties veelvuldig gebruik van maken ervoor staan. Zo weet u direct of er ergens storingen, onderhoud of prestatieproblemen zijn, zonder te hoeven zoeken of wachten op updates.
Extra beveiliging met tweestapsverificatie
Vanaf vandaag kunt u uw toegang tot Mijn account nog beter beveiligen met tweestapsverificatie (2FA). Met deze extra beveiligingslaag wordt bij het inloggen niet alleen gecontroleerd of uw inloglink geldig is, maar ook of u de tijdelijke beveiligingscode kunt invoeren die wordt gegenereerd door uw verificatie-app
Mijn account uitgebreid met nieuwe mogelijkheden
Ons Servicecentrum en Mijn account zijn uitgebreid met nieuwe, handige functies. Van een verbeterde navigatie en uitgebreide kennisbank tot het direct goedkeuren van offertes en plannen van afspraken. Alles om onze samenwerking nóg soepeler te laten verlopen.
Slimme koppeling FreePBX en CRM
Bereikbaar zijn voor onze relaties is belangrijk. Niet alleen van negen tot vijf, maar ook daarbuiten. Want we weten allemaal: als er iets misgaat, dan gebeurt dat meestal nét buiten kantooruren. Daarom zijn wij 24 uur per dag telefonisch bereikbaar. Dankzij een slimme koppeling tussen onze telefooncentrale en CRM systeem kunnen wij u nog sneller telefonisch te woord staan en helpen.
Bereikbaarheid 6 t/m 12 oktober
Wij gaan altijd tweemaal per jaar met vakantie. Van maandag 6 oktober t/m zondag 12 oktober zijn wij daarom beperkt aanwezig. Geplande werkzaamheden lopen uiteraard gewoon door en wij blijven 24/7 bereikbaar voor vragen, (technische) ondersteuning en alles wat onze aandacht nodig heeft.
Onze nieuwe e-mail nieuwsbrief
Sinds kort versturen wij onze eigen onregelmatig verschijnende e-mail nieuwsbrief. Want zodra we tips, nieuws of interessante ontwikkelingen hebben die we graag met onze relaties en andere geïnteresseerden delen, dan is dit voor ons dé manier om dat te doen.
Mijn account is helemaal vernieuwd
We zijn trots om u te laten weten dat ons Servicecentrum en Mijn account volledig vernieuwd zijn. Deze digitale omgeving is speciaal ontworpen om de samenwerking met onze relaties en opdrachtgevers nóg soepeler en efficiënter te laten verlopen.