Hoe maakt u een serviceverzoek aan

Hoe maakt u een serviceverzoek aan?

Heeft u een vraag, storing of technische ondersteuning nodig? Dan kunt u eenvoudig een serviceverzoek aanmaken. Dat kan via het Servicecentrum of, als u dat prettiger vindt, per e-mail. We leggen u graag uit hoe het werkt én wat er recent is gewijzigd om uw gegevens nog beter te beschermen.

Via het Servicecentrum

Als relatie of opdrachtgever kunt u inloggen in onze beveiligde online omgeving. Daar vindt u onder andere een overzicht van uw diensten, facturen, projectbestanden en gemaakte afspraken. U kunt hier ook direct een serviceverzoek aanmaken. Uw verzoek komt automatisch bij ons binnen en wordt gekoppeld aan uw relatiegegevens. Op werkdagen beantwoorden wij uw serviceverzoek vervolgens zo snel mogelijk.

Per e-mail: alleen vanaf een bij ons bekend e-mailadres

Een serviceverzoek per e-mail indienen is ook mogelijk. Het is wel belangrijk om te weten dat een serviceverzoek alleen per e-mail kan worden aangemaakt als het bericht afkomstig is van een e-mailadres welke bij ons bekend is.

Stuurt u een e-mail naar service@ferryheijnen.nl, dan controleren we automatisch of het e-mailadres bij ons bekend is. Is dat zo, dan wordt er direct een serviceverzoek aangemaakt en kunnen wij inhoudelijk op uw vraag of melding reageren. Is het e-mailadres niet bij ons bekend? Dan wordt het verzoek niet verwerkt en ontvangt de afzender een bericht waarin dit wordt uitgelegd.

Wilt u dat iemand anders namens u contact opneemt?

Soms wilt u dat een externe partij, zoals een webbouwer of IT-dienstverlener, contact met ons opneemt over uw diensten. Dat is geen probleem mits deze persoon bij ons bekend is als contactpersoon.

Via Mijn account kunt u eenvoudig en op ieder moment contactpersonen toevoegen of verwijderen. Een contactpersoon kan namens u inhoudelijke vragen stellen over de afgenomen diensten en ontvangt daar ook antwoorden op. Zo blijft de communicatie duidelijk én veilig. Contactpersonen kunnen géén wijzigingen doorvoeren die kosten met zich meebrengen en hebben geen toegang tot het Servicecentrum.

Waarom deze extra beveiliging?

In het verleden ontvingen wij regelmatig verzoeken van externe partijen met vragen over de diensten van één van onze relaties of opdrachtgevers. Hoewel deze verzoeken goed bedoeld zijn, kunnen wij uiteraard niet zomaar informatie met iemand delen die zegt namens u contact op te nemen.

Voorheen namen wij in zulke gevallen contact op met onze relatie of opdrachtgever om te verifiëren of wij de gevraagde informatie mochten delen. Dat deden we uiteraard met alle plezier. Omdat serviceverzoeken nu alleen nog worden aangemaakt als een e-mailadres bij ons bekend is, zijn vragen en verzoeken van onbekende afzenders in het kader van de AVG niet meer voor ons inzichtelijk. Dat betekent dat wij ook niet weten dat iemand namens u contact heeft gezocht als wij hiervan niet op de hoogte zijn gebracht.

Samengevat: dit kunt u doen

✅ Maak een serviceverzoek aan via het Servicecentrum
✅ Of stuur een e-mail vanaf een bij ons bekend e-mailadres naar service@ferryheijnen.nl
Registreer externe contactpersonen eenvoudig via Mijn account
✅ Alleen geregistreerde adressen ontvangen inhoudelijke antwoorden

Door alleen serviceverzoeken toe te staan vanaf bekende e-mailadressen, voorkomen we dat vertrouwelijke gegevens in verkeerde handen vallen. Komt u er niet uit of heeft vragen over het aanmaken van een serviceverzoek of het beheren van contactpersonen? Neem dan gerust contact met ons op.

Terug naar de kennisbank

Ferry Heijnen

Gedreven vakidioot met meer dan WordPress 20 jaar ervaring. In zijn vrije tijd wisselt hij programmeren in voor hondenkoekjes, want thuis staat een vrolijke stuiterbal op vier pootjes paraat die luistert naar de naam Didi. Zijn liefde voor pixels en pootafrukken deelt hij met zijn grote liefde in zijn leven. Zij zorgt dat hij ook geniet buiten het WordPress ecosysteem.