Vernieuwde manier van communiceren

We hebben onze manier van communiceren rondom serviceverzoeken, werkzaamheden en projecten veranderd. Daarmee maken we het voor u en voor ons makkelijker om te reageren op e-mail updates, en houden we alle informatie overzichtelijk bij elkaar.
Wat betekent dat voor u?
U kunt nog steeds gewoon per e-mail een serviceverzoek aanmaken door een e-mail te sturen naar service@ferryheijnen.nl. Maar zodra wij met uw serviceverzoek aan de slag gaan, verloopt alle communicatie op een andere manier. Vanaf dan kunt u namelijk niet meer rechtstreeks per e-mail reageren.
In elke e-mail die u van ons ontvangt, staat vanaf nu namelijk een knop waarmee u direct kunt reageren. Daarmee kunt u meteen uw bericht achterlaten, zonder dat u hoeft in te loggen.
Waarom doen we dit?
E-mailconversaties kunnen snel onoverzichtelijk worden door verschillende threads, verschillende vragen en verzoeken die door elkaar lopen of vergeten toevoegingen. Met deze nieuwe werkwijze blijft alle communicatie netjes binnen één gesprek.
Daarnaast bevatten e-mail berichten vaak handtekeningen en allerlei opmaak. Dit vervuilt gesprekken en maakt het lastiger om informatie snel te lezen. Met deze nieuwe manier blijft elk bericht helder en leesbaar.
Reageren zonder inloggen
U hoeft geen wachtwoord te onthouden of ergens in te loggen. Klik op de knop in onze e-mail en u kunt meteen reageren. Wilt u later teruglezen wat er besproken is? Dat kan dat altijd via Mijn Account, waar u het volledige gesprek op uw gemak kunt teruglezen.
Hier vindt u niet alleen een volledig overzicht van al uw lopende en afgeronde serviceverzoeken maar ook alle communicatie rondom projecten en werkzaamheden die wij voor u uitvoeren.

Eenvoudig en overzichtelijk
Met deze nieuwe manier van communiceren blijven gesprekken overzichtelijk, voorkomen we miscommunicatie en kunnen wij uw vragen, wijzigingen en eventuele problemen sneller en zorgvuldiger behandelen. U hoeft niets te installeren en ook niet in te loggen om te reageren, één klik is voldoende.