Vernieuwde statuspagina voor realtime inzicht

Vernieuwde statuspagina

Wij hebben onze vernieuwde statuspagina gelanceerd. Een overzichtelijke plek waar u in realtime kunt zien hoe onze eigen diensten functioneren, én hoe de diensten waar onze relaties veelvuldig gebruik van maken ervoor staan. Zo weet u direct of er ergens storingen, onderhoud of prestatieproblemen zijn, zonder te hoeven zoeken of wachten op updates.

Alle informatie op één centrale plek

Transparantie vinden wij belangrijk. Daarom ziet u op onze vernieuwde statuspagina niet alleen de status van hosting, backups, monitoring en telefonie, maar ook van belangrijke externe diensten zoals betaalproviders, cloudopslag en externe API’s waar onze relaties vaak gebruik van maken. Het grote voordeel? Alles op één plek, wel zo overzichtelijk en duidelijk.

Bestaande relaties houden wij daarnaast op de hoogte van eventuele problemen via Mijn account, tijdens het aanmaken van een serviceverzoek én wanneer u telefonisch contact met ons opneemt. De statuspagina is ook rechtstreeks te vinden via status.ferryheijnen.nl.

Realtime updates zonder gedoe

De statuspagina wordt automatisch 24 uur per dag, 7 dagen per week bijgewerkt. Waar mogelijk maken we gebruik van officiële statusfeeds, zodat u altijd de meest actuele en betrouwbare informatie te zien krijgt. Is er ergens iets aan de hand of een probleem inmiddels weer opgelost? Dan ziet u dat direct.

Hebben wij iets gemist?

Ondervindt u een probleem dat niet op de statuspagina vermeld staat? Laat het ons dan weten via een serviceverzoek of bel ons even. Wij helpen u dan snel verder.

Eefje van der Boom

Terwijl ze haar dagelijkse dosis cafeïnevrije inspiratie inschenkt, schakelt ze tussen het opvoeden van twee kinderen, het temmen van haar hond en het debuggen van code. Overdag duikt lost ze bugs op met het gemak waarmee ze een kop thee inschenkt.

Een ogenblikje