Service & Contact

24/7 service en ondersteuning als u ons nodig heeft

Wij staan voor u klaar

Kunt u geen antwoord in onze kennisbank, dan staan wij voor u klaar wanneer u ons nodig heeft om al uw vragen en problemen te beantwoorden. Per e-mail, een digitaal serviceverzoek en de live chat. Ons team van behulpzame medewerkers zorgt er dan voor dat u snel en efficiënt wordt geholpen.

Ook buiten kantooruren zijn we bereikbaar voor alles wat niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag. We streven ernaar om uw ervaring met onze service zo aangenaam mogelijk te maken en dat eventuele problemen zo snel worden opgelost, ongeacht het tijdstip waarop u contact met ons opneemt.

We streven ernaar om uw ervaring met onze service zo aangenaam mogelijk te maken, ongeacht het tijdstip waarop u contact met ons opneemt.

Voor freelancers, ZZP'ers en het MKB

Contact opnemen

Stuur een e-mail
Per e-mail zijn we voor vragen, wijzigingen en eventuele problemen bereikbaar via [email protected] en zullen we zo snel mogelijk reageren. Vergeet niet om uw relatienummer en een duidelijke omschrijving van uw vraag of probleem mee te sturen.

Vul het serviceformulier in
U kunt ook het serviceformulier invullen. Het serviceformulier is eenvoudig in te vullen en stelt ons in staat om snel de benodigde informatie te verzamelen om u zo goed en zo snel mogelijk te kunnen helpen.

Start een gesprek via de live chat
Voor algemene en relatief eenvoudige vragen helpen wij u ook graag direct verder via de live chat. Onze live chat is beschikbaar tijdens kantooruren en is de snelste manier om antwoord te krijgen op uw vragen of om technische ondersteuning te ontvangen.

Zelf regelen of lekker aan ons overlaten

24/7 bereikbaar

In geval van dringende storingen of problemen die niet kunnen wachten, bieden we ook 24/7 ondersteuning. Hiervoor kunt u inloggen op het Servicecentrum met uw relatienummer en wachtwoord óf het e-mailadres welke bij ons bekend is. U ontvangt dan per e-mail een loginlink waarmee u direct kunt inloggen en een afspraak plannen.

Zodra u bent ingelogd kunt u het serviceformulier invullen. Selecteer als prioriteit Spoed buiten openingstijden 24/7 en geef aan hoe wij u kunnen helpen. U wordt vervolgens binnen enkele minuten gebeld door een medewerker die u gaat helpen. Voor deze 24/7 service brengen wij € 25,- in rekening.

Wij staan voor u klaar

Afspraak maken

Voor telefonisch contact, ondersteuning op afstand en brainstormen over een digitaal vraagstuk werken we graag op afspraak. Met een paar muisklikken kunt u zelf een afspraak plannen in onze online agenda.

Om een afspraak te plannen kunt u inloggen op het Servicecentrum met uw relatienummer en wachtwoord óf het e-mailadres welke bij ons bekend is. U ontvangt dan per e-mail een loginlink waarmee u direct kunt inloggen en een afspraak plannen in onze agenda.

Door deze manier van werken kunnen we de tijd reserveren die u verdient. Door vooraf een afspraak te maken, zorgen we ervoor dat u de persoonlijke en efficiënte ondersteuning krijgt die u nodig heeft.

Van reserveren tot agenda en intranet

Servicecentrum

Het Servicecentrum biedt u meer dan alleen ondersteuning. In uw persoonlijke online omgeving kunt u uw facturen en offertes bekijken evenals de afgenomen diensten. Hier kunt u ook uw urenregistraties en strippenkaart saldo inzien.

Bovendien kunt u via het Servicecentrum de voortgang van werkzaamheden en projecten volgen en eenvoudig contact opnemen als u hulp nodig heeft en kunt u de status van lopende serviceverzoeken bekijken.

Door in te loggen met uw relatienummer en wachtwoord óf het e-mailadres welke bij ons bekend is, heeft u altijd toegang tot deze handige informatie en functies, zodat u uw zaken voor uw online zichtbaarheid en vindbaarheid efficiënt kunt beheren op een moment dat u het beste uitkomt.

ICT oplossingen voor op de werkplek en onderweg

Reactie- en oplostijd

We doen ons uiterste best om alle vragen, wijzigingen en problemen die we dagelijks ontvangen zo snel mogelijk te beantwoorden, op te pakken en op te lossen. Niet alle serviceverzoeken hebben echter dezelfde urgentie. Daarom stellen we prioriteiten op basis van de aard van een serviceverzoek.

Reactietijd
Op werkdagen tijdens kantooruren reageren we meestal binnen enkele uren, maar altijd binnen één werkdag. Dit is onze reactietijd.

Oplostijd
De tijd die nodig is om een probleem daadwerkelijk op te lossen, kan variëren. Soms moeten we diep in een probleem duiken en grondig onderzoek doen voordat we een oplossing kunnen bieden. Dit soort zaken kost tijd. Bovendien kan het zijn dat we een planning moeten maken of de hulp van een externe expert, zoals een developer of de maker van een WordPress-plugin, moeten inschakelen.

Reactietijd en oplostijd

Prioriteiten en urgentie bepalen

Niet alle problemen hebben dezelfde urgentie. U zult begrijpen dat een probleem zoals een niet-verwijderbaar bestand minder urgent is dan een website of webshop die niet optimaal bereikbaar is.

Daarom krijgt elk serviceverzoek een prioriteit toegekend om ervoor te zorgen dat de meest kritieke problemen eerst worden opgepakt. Hierdoor kan het soms gebeuren dat minder urgente problemen iets langer op een oplossing moeten wachten. Of een probleem welke voor u heel urgent is, niet direct door ons kan worden opgepakt op basis van andere serviceverzoeken die wachten op onze aandacht.

We proberen u echter altijd zo snel mogelijk te helpen en houden u altijd op de hoogte van de voortgang zodat u weet wat u kunt verwachten.

Prioriteiten en urgentie bepalen

Facturatie en betalen

Het bedenken van oplossingen voor digitale vraagstukken maar ook het onderzoeken en analyseren van problemen kost vaak veel tijd. Deze tijd brengen we in de meeste gevallen in rekening, tenzij u een website serviceabonnement heeft waarin dit is afgedekt. Of omdat wij vanuit onze passie voor WordPress besluiten om een deel voor onze eigen rekening te nemen.

Afhankelijk van de gekozen dienstverlening en betaalfrequentie, ontvangt u op de 1e of 15e van de maand per e-mail een factuur. Wij hanteren een betalingstermijn van 10 dagen. Uw facturen kunt u ook raadplegen en downloaden via het Servicecentrum.

Als laatste is het belangrijk om te weten dat op al onze offertes, transacties, orderbevestigingen en leveranties uitsluitend onze Algemene Voorwaarden van toepassing zijn. De toepasselijkheid van inkoop- of andere voorwaarden wordt uitdrukkelijk van de hand gewezen zoals ook onderaan elke factuur, offerte en opdrachtbevestiging staat aangegeven.

Facturatie en betalen
Ze zijn enthousiast over de nieuwe website en de manier waarop alles is uitgewerkt. Bedankt!
Ron ten Hove
Ron ten Hove
Ondernemer
Betrokken gecombineerd met gevraagd en ongevraagd advies. Mijn dank is groot heren.
Fabrice Polak
Fabrice Polak
Ondernemer
Top Ferry. Bedankt voor het snel oplossen van de problemen met de telefonie!
Fred Raaijmakers
Fred Raaijmakers
Ondernemer
//
Chat met een WordPress specialist voor snel antwoord op uw vraag tijdens kantooruren
👋 Welkom bij Ferry Heijnen.nl