Waarom wordt ik vanzelf uitgelogd?

Wanneer u bent ingelogd op het Servicecentrum wordt u om veiligheidsredenen na 30 minuten automatisch uitgelogd. Zo kan niemand ongeoorloofd bij uw accountgegevens komen. Voordat u wordt uitgelogd, krijgt u een melding te zien of u er nog bent, waarna de 30 minuten opnieuw ingaan.

Wanneer u merkt dat u eerder dan 30 minuten wordt uitgelogd, of dat u opnieuw moet inloggen nadat u heeft aangegeven dat u er nog bent, dan kan het zijn dat uw IP-adres ondertussen is gewijzigd of dat u bent ingelogd vanaf een andere locatie. U kunt namelijk niet met hetzelfde account ingelogd zijn vanaf meerdere locaties.

Wanneer uw IP-adres is gewijzigd volstaat het opnieuw inloggen. Wanneer u bent ingelogd op een andere locatie en u probeert opnieuw in te loggen, krijgt u een melding te zien dat inloggen niet mogelijk is alvorens de eerste loginsessie is beëindigd. Om alsnog direct in te loggen kunt u uw e-mailadres invullen welke gekoppeld is aan uw account. Wanneer uw e-mailadres wordt herkend, ontvangt u binnen enkele ogenblikken een e-mail met daarin een link om de eerste loginsessie te beëindigen. Hierna kunt u direct weer inloggen.